V případě ze, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefoních číslech.603218675
Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je nejlepe zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.
Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.
Reklamace, stížnosti, připomínky:
Napište nám, jak jste s našimi službami spokojeni, případně jaké služby nebo vylepšení byste rádi od nás uvítali.
Byli jste spokojeni s našimi zaměstanci?
Vyšli naši zaměstnanci vstříc Vašim požadavkům?
Jaké informace byste rádi od nás věděli a nenašli jste je na našich webových stránkách?
Váš názor nás zajímá!!!
e-mail: vlasta.slajer@seznam.cz
Zboží, které u nás zakoupíte je možné vyměnit do 14 dnů od převzetí.
Chcete zboží vyměnit za jinou velikost?
Zboží zašlete doporučeně nebo dopravte osobně na adresu:
Fitstar - Vlastimil Slajer
28 Rijna 68
Staňkov 34561
Přiložte papír s popisem výměny a kopii dokladu o zakoupení (faktura, prodejka).Při výměně zboží je nutné dát ke zboží 80kč na poštovné.
Vrácení objednaného zboží
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od kupní smlouvy, je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Máte tedy možnost po zakoupení zboží vyzkoušet v pohodlí domova a pokud Vám zboží nebude vyhovovat (barva, velikost nebo klidně jen z rozmaru), máte možnost jej bez udání důvodu vrátit poštou nebo osobně na adresu naší provozovny.
Vrácené zboží musí být čisté, bez známek dlouhodobého používání, musí mít originální visačky (původní obal nemusí být, pokud je zboží baleno v pytlíku nebo v zatavené fólii).
Zásilku s vráceným zbožím prosím pojistěte na hodnotu zboží (při odesílání na České poště) a pošlete ji doporučeně (Recomando).
Při výměně zboží je nutné dát ke zboží 80kč na poštovné.
Toto vrácení zboží nemá nic společného s reklamací zakoupeného zboží. Na zboží zakoupené v našem eshopu je záruka na reklamaci 2 roky ode dne doručení zboží.